Translate

niedziela, 20 kwietnia 2014

Hogwardzkie przepowiednie 12

Siemka. Zanim przejdę do meritum, chciałbym wszystkim Wam złożyć najserdeczniejsze życzenia Wielkanocne. Życzę Wam, aby spełniły się wszystkie Wasze najskrytsze marzenia.
Cóż . . . Przyznam szczerze, że zastanawiałem się jak zareagujecie na Molly. Chyba wam się spodobała. W każdym razie, przez przypadek wpadłem na pomysł, aby Molly połączyć w trójkąt z Neville'em i Ginny. Ale to już za nami. Czas na kolejną część, którą opublikuję w przyszły weekend (25.04-27.04), a być może uda mi się szybciej. A przeczytacie w rozdziale:
- Święta u Dursley'ów. Czy ich stosunek do Harry'ego się zmienił? I kogo zaprosili na świąteczny obiad?
- Śmierciożercy odwiedzają dom przy Privet Drive 4. Jakie tym razem ultimatum przedstawi Voldemort? I czy Harry je przyjmie czy też odrzuci?
- Bitwa w Little Whining. Dudley połyka eliksir Luny. Co się z nim stanie i czy magia nie zaszkodzi jego niemagicznemu ciału?
- Harry kontra Kan - czarny nadelf pracujący dla Voldemorta.
- Dudley kontra troll górski - czy kuzyn Harry'ego nie przecenił swoich sił i umiejętności?
A więc życzę wam wszystkim wesołych świąt i dzięki za pozytywne komentarza. To dzięki Waszym słowom otuchy mam nadal chęć pisania tego opowiadania.

5 komentarzy:

  1. super ! a może jakaś akcja z bliźniakami?

    OdpowiedzUsuń
  2. mam nadzieję że wstawisz szybko

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzi mi sie molly z wałkiem w dupie ginny xd

    OdpowiedzUsuń
  4. znowu fajnie się zapowiada

    OdpowiedzUsuń
  5. hm powiem szczerze że nie przepadam za Potterem ale twoje opowiadanka są super, więc czekam na następne.

    OdpowiedzUsuń