Translate

poniedziałek, 24 marca 2014

Hogwardzkie przepowiednie 7

Siemka. Cóż . . . Przyznam szczerze, że myślałem, że nie uda mi się dotrzymać ostatniego terminu, ale jakoś sobie poradziłem z obowiązkami i pisaniem rozdziału. Następny rozdział dalej będzie dotyczył rodziny Harry'ego. Następny rozdział raczej nie będzie dłuższy jak ostatni, ale ilość obowiązków w pracy może spowodować, że znów zacznie mi brakować czasu, dlatego kolejną notkę opublikuję najpóźniej w piątek. A przeczytacie w niej:
- Spotkanie członków Zakonu Feniksa z handlarzami niewolników. Czy negocjacje się powiodą? I czy Amanda Potter odzyska wolność?
- Czego zażądają handlarze? I dl kogo pracują?
- Niezwykła przemiana Harry'ego, Ginny i pozostałych wojowników Klanu.
- Czy czarodzieje mogą przechodzić transformacje?
- Czy Harry'emu uda się odbić Amandę i Dudley'a?
- Długo oczekiwany trójkąt: Artur + Hermiona + Luna.
- Kingsley przekazuje Dumbledore'owi pewne informację. Czy stanie się kolejnym szpiegiem dyrektora Hogwartu?
Dzięki serdeczne za czytanie mojego bloga i życzę Wam wielkiej przyjemności z kolejnych notek. Pozdro.

2 komentarze: