Translate

wtorek, 31 grudnia 2013

Trzeci Dekret Piekielnego Harem

Witam wszystkich.  Niedawno opublikowałem najdłuższy, jak do tej pory, rozdział. Spełniłem prośbę anonimowej użytkowniczki, która poprosiła o trójkąt Harry + Hermiona + Ron. Umieściłem całą akcję na imprezie po zwycięskim meczu Gryfonów ze Ślizgonami. Mam nadzieję, że nie zawiodłem Waszych oczekiwań. Co do pary Snape + Hermiona, na który patrzą Harry i Ron, mam już pomysł, ale jeszcze zastanawiam się nad pozycjami. Na razie nie mam konkretnych pozycji, ale powoli są tworzone. Niedawno jeden z użytkowników napisał, abym stworzył mały czworokącik (Neville + Hermiona + Ginny + Luna). To nawet dobrze się składa, ponieważ chciałem jeszcze jeden rozdział napisać do Pucharu Quidditcha. Jeśli chodzi o czas w historii, to ten czworokąt zdarzy się po trójkącie Harry + Hermiona + Ron. Jednak jeśli chodzi o publikacje, może najpierw pojawić się Snape + Hermiona z patrzącymi Ronem i Harrym. Mam nadzieję, że nie przeszkodzi wam to.
Korzystając z okazji i ze względu na to, że do końca roku pozostało niewiele, chciałbym wszystkim złożyć życzenia Noworoczne. Przed wszystkim: aby rok 2014 był bardziej udany niż 2013. Życzę Wam także, abyście spełniali się we wszystkich  

2 komentarze:

  1. Czekam na te opowiadania z niecierpliwością!
    Super blog!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mega fajny blog. Historia opowiedziana na nim jest bardzo ciekawa, duży talent i wyobraźnia autora pozwoliła na stworzenie interesującej opowieści (i to pomijając wątki erotyczne). Przypadkowo wpadłem na blog i nie wyszedłem z niego dopóki nie przeczytałem wszystkiego. Naprawdę super!

    OdpowiedzUsuń