Translate

czwartek, 26 grudnia 2013

Pierwszy Dekret Piekielnego Harem

Witam wszystkich. Na początku kilka słów wyjaśnień. Po pierwsze: nie spodziewałem się, że ktokolwiek będzie czytał tego bloga. Naprawdę jestem zaskoczony, chociaż liczyłem po cichu, że znajdzie się kilka osób, które zajrzą tutaj. Po drugie: jeśli ktokolwiek tutaj wchodząc zakłada, że seks między Harrym, a przyjaciółkami będzie spełnieniem miłości, niech od razu wyjdzie, bo tego tutaj nie znajdzie. Zaczynając pisać tego bloga od razu wiedziałem, że seks tutaj nie będzie spełnieniem miłości, a zwykłą cielesną formą przyjemności lub konsekwencji czynów (przegrany zakład, gwałty, itp.). Po trzecie: w komentarzach widzę, że wielu pragnie poznać co Harry wymyśli z Luną. W trzeciej części "Pociechy" nie pojawi się jeszcze Luna, ale dla "pociechy" zaplanowałem 8. rozdziałów. Mogę was zapewnić, że w czwartej części się pojawi i postaram się opublikować, a zarazem napisać, tą część jak najszybciej. Nie będę podawał konkretnej daty, ponieważ jestem człowiekiem, który pracuje i czasami nie ma siły, a co za tym idzie, także chęci, aby cokolwiek napisać. Po czwarte: w komentarzu Panny Snape zawsze zauważyłem, że napisano do mnie jak do kobiety. Chcę, abyście wiedzieli, że jestem mężczyzną i w takiej formie proszę się do mnie zwracać. Po piąte: bardzo mnie cieszą pozytywne komentarze. Wiem jednak, że kluczem do klęski jest zadowolić wszystkim. Nie będę ukrywał, że cieszyć mnie będą negatywne komentarze. Jednak jeśli w tych negatywnych komentarzach nie będzie hajtingu, a sugestywna krytyka, nie zignoruję go ani nie usunę (co nie oznacza, że usunę negatywne komentarze. Chyba, że będą obrażać moją osobę), a spróbuję rady zastosować do mojego stylu pisania. Po szóste: gdy skończę "Pociechę" mam chęć napisać jeszcze jedną opowieść erotyczną w świecie Harry'ego Pottera. Każdy kto chce jakąś parę zobaczyć w niej, niech napisze to w komentarzu, a ja spróbuję ją jakąś umieścić (nieważne czy Ślizgoni, Gryfoni, Śmierciożercy, Puchoni czy Krukoni). Po siódme: jeśli przeczytacie trzecią część, zauważycie tam sceny lesbijskie. Nie jestem za homoseksualizmem. Jestem tego przeciwnikiem. Zawsze i wszędzie powiem "nie" dla małżeństw homoseksualnych, ale moja wyobraźnia czasem podsyła mi obrazy, gdy Ginny i Hermiona liżą sobie cipy. W każdym razie, nigdy nie napiszę gejowskich scen, bo uważam je za obrzydliwe (tak, wiem. To hipokryzja). To wszystko co chciałem napisać do was przed kolejnym rozdziałem.
P. S. Mała podpowiedź do Harry plus Luna. Wszystko odbędzie się w czasie podróży do Hogwartu. Mam nadzieję, że wam się to spodoba. Elo. "To ja kazałem Ewie zerwać zakazane jabłko. Ma się ten urok. Hehe. Poszło gładko" Słoń - Dzieci Ognia

2 komentarze:

  1. Fajnie ze bedzie wiecej czesci a ja bym chciala przeczytac trójkącik hermiona ron i harry :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, że taki trójkącik napiszę. Jednak nie wiem czy umieszczę go w "Pociesze" czy może w innej historii.

      Usuń