Translate

sobota, 28 grudnia 2013

Drugi Dekret Piekielnego Harem


Witam. Mam parę słów do osób, które czytają tego bloga. Chciałbym od razu napisać, że historia "Pociecha" miała dotyczyć tylko Harry'ego, który pieprzy Ginny, Lunę i Hermionę. Jednak nieco zmieniłem zdanie i postanowiłem, że inne postacie również znajdą się w tej opowieści w dość intymnych sytuacjach. Z założenia blog ten miał być całkowicie poświęcony erotycznym doznaniom Harry'ego i jego przyjaciół. Jednak uznałem, że powinienem wprowadzić nieco wątku wojny z Voldemortem. Mam kilka ciekawych pomysłów, ale postaram się aby w każdym z rozdziałów znalazła się choć jedna scena erotyczna. Każdą część Piekielnego Harem będę nieco inaczej nazywał, jeśli będzie dotyczyła tylko danej sytuacji np. meczów quidditcha. "A odcięty łeb diabła przynoszę na jego widłach" Słoń, track: WSRH - Hitchcock.

1 komentarz: